Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

ΓΚΕΪ ΓΑΜΟΙ

Μιλούσα πριν μερικά χρόνια με την μακαρίτισσα τη γιαγιά μου για μια ξαδέρφη μου, ας την πούμε Μαρία για χάρη συζήτησης. 
 
Μου λέει λοιπόν η γιαγιά μου "η Μαρία μάλλον είναι λεσβία, δεν ασχολείται καθόλου με τους άντρες". 
"Δεν πειράζει γιαγιά", λαλώ της εγώ "σιγά το πράμα, έσσει πολλές λεσβιές τωρά, σκέφτου τζιαι η κόρη του τάδε (σημ. εκατομυριούχος) τζιαι τζείνη είναι λεσβία". 
Απάντηση γιαγιάς: "Μακάρι Θεέ μου, πέρκει εύρει μια τύχη καλή η ανηψιά σου".  
Εγώ: "WTF!@#$%^&*(*&^%$#$%^&*"#$%^&*&^%!!!!!!!!"
 
Και όμως η γιαγιά το έπιασε το νόημα. Όλοι δικαιούνται μια τύχη καλή!!
 
Ένα κράτος το οποίο θέλει να ονομάζεται κοινωνικό, οφείλει να σέβεται όλους τους πολίτες του και να τους παρέχει ίσα δικαιώματα, από τη στιγμή μάλιστα που οι υποχρεώσεις είναι ίδιες για όλους.
 
Έχει ζευγάρια που επιλέγουν να παντρευτούν, έχει ζευγάρια τα οποία επιλέγουν να περάσουν τη ζωή τους μαζί μεν, χωρίς όμως να παντρευτούν.
Οι πιο πάνω επιλογές έχουν τις σαφείς τους συνέπειες. 
 
Τι συμβαίνει όμως με τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια?  Ζουν από επιλογή μαζί.  Χτίζουν κοινό μέλλον από επιλογή μαζί.  Σε καμία περίπτωση όμως δεν έχουν δικαίωμα αναγνώρισης της σχέσης τους αυτής από την επίσημη πολιτεία.  Επομένως αυτή η μη αναγνώριση επιφέρει συνέπειες οι οποίες τους επηρεάζουν άμεσα σε όλους τους τομείς.  Αναφέρω μόνο το πιο κραυγαλέο πως σε περίπτωση θανάτου του ενός, αυτός που μένει δεν έχει δικαίωμα να κληρονομήσει τον σύντροφό του, όπως θα γινόταν με ένα κανονικό αντρόγυνο.
 
Από τη στιγμή που τα ζευγάρια αυτά συνεισφέρουν στο κράτος και έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τα "straight" ζευγάρια, δεν θα ήταν δικαιότερο να έχουν και τα ίδια δικαιώματα???  Και δεν μιλώ για γάμο σε εκκλησία κλπ, αλλά μια πολιτειακή πράξη με την οποία να κατοχυρώνονται.
 
Άρα αξιοπρεπή ζωή και τύχη καλή σε όλους!!!
 
Clyde
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου