Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ

Μια και έρχεται Σαββατοκύριακο, είπαμε να κάνουμε ένα μουσικό διάλλειμα.  Καθόμαστε λοιπόν στη ραδιοφωνική κονσόλα και δεχόμαστε αφιερώσεις. 
Σημ.  Όπου Β&C = εμείς!!!


ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ:
"Άλο, εγώ μιλώ?"
Β&C :"Ναί κύριε μου εσείς"
"Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας, είμαι ο Δημήτρης Χριστόφιας και αφιερώνω στον Μάριο Κάρογιαν  το:
"Μήπως είμαι τρελός, μήπως τα χω χαμένα που ακόμα πιστεύω θα γυρίσεις σε εμένα"

ΝΤΡΙΝ, ΝΤΡΙΝ
Β&C "Παρακαλώ"
"Καλησπέρα σύντροφοι, είμαι ο Άντρος Κυπριανού και αφιερώνω στο φίλο μου Δημήτρη Χριστόφια το : 
"Θα μου κλείσεις το σπίτι με έχεις κάνει αλήτη θα μου βάλεις φωτιά για αυτό κάτσε καλά"

Β&C: "Η επόμενη αφιέρωση μας ήρθε με sms":
Η ΑΗΚ στο Δημήτρη Χριστόφια το
"Δημήτρη μου Δημήτρη μου μου το κλεισες το σπίτι μου, μου το κανες οικόπεδο γιατί είσαι ομορφόπαιδο"

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
"Γειά σας είμαι ο Νεοκλής και θέλω να αφιερώσω στη φίλη μου Σωτηρούλα το αγαπημένο μας τραγούδι της Χαρούλας"
 "Είμαστε ακόμα ζωντανοί, στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα"

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
Β&C : Παρακαλώ.
"............................."
Β&C : Παρακαλώ
(ακούγεται μια τσιρικτή φωνή)"Ναι, εγώ μιλώ???"
Β&C : "Ναι κυρία μου εσείς"
"Χαλόου, χαλόου, εγώ μιλώ"
Β&C (@#$%^&*()(*&^%): "Ναι κυρία μου εσείς"
"Ναι, είμαι η Πραξούλα και θέλω να αφιερώσω στο φίλο μου τον Ερτογάν με τον οποίο έχω και φωτογραφία το:
"Όλα τα λεφτά μωρό μου, όλα τα λεφτά για τα δυό σου μάτια που μου πήραν τα μυαλά"

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
"Γεία σας κοπέλια, είμαι ο Αβέρωφ και βάλτε καλέ μου εκείνο το τραγούδι της Βίσσης και της Γαρμπή να το αφιερώσω στο φίλο μου το Νικόλα, εκείνο καλέ μου που λέει":
" Καλύτερα οι δύο μας θα περάσουμε, καλύτερα οι δυό μας θα ταιριάξουμε"


ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
Β&C :Παρακαλώ
Επιβλητική φωνή ακούγεται.  Ψαρώνουμε και οι δύο
"Καλησπέρα, σύρτε πάνω τωρά ένα Νότη για το φίλο μου το Δημήτρη Χριστόφια για να με σας σύρω εγώ κανένα τασάκι.  Βάλετε το":
"Σήκω και φύγε, φύγε σου λέω, για ότι γίνει εγώ δεν φταίω"

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
"Εδώ Ζαχαρίας Κουλίας"
Κύμα, φωνές και πανηγύρια από Β&C (σόρρυ αλλά αγαπάμε Κουλία)
Β&C "Ό,τι θέλεις Κουλία πες το και έγινε"
"Λοιπόν αφιερώνω στο φίλο μου το Μάριο, με όλη μου την αγάπη, εκείνο το τραγούδι του Σιδηρόπουλου"
"Βρ΄ όπα κρίμα το παιδί, ό,τι κάτσει και ό,τι ρθει, ασ την καρδία σου να τα πει στο χθεσινό σου φίλο"

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
"Γεια σας είμαι οΜάρκος Κυπριανού και με πόνο ψυχής αφιερώνω στους Μάριο Κάρογιαν και Δημήτρη Χριστόφια το:
"Και έλεγες, δεν θα σε αρνηθώ ποτέ μου και έλεγες μέχρι η γη να σταματήσει, τι δεν έλεγες...."

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
Β&C :Παρακαλώ
"Καλησπέρα είμαι ο Γιώργος Κολοκασίδης και χαχαχα αφιερώνω στο Μάριο Κάρογιαν, το :
" Και να που γύρισα, έστω κι αργά .... Κράτα με κοντά σου κράτα με..."

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
"Ρε παιδιά, εγιώ είμαι πάλε.  Να χαρείται επειδή εν νοιωθω καλά, εγώ ο Δημήτρης Χριστόφκιας, θέλω να αφιερώσω σε εμένα το": 
"Yesterday, all my troubles seemed so far away. Now it looks as though they're here to stay"

Αυτά!!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Bonnie & Clyde
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου