Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Το Παλεύω ...

Αγαπητοί αναγνώστες,

Ναι εν αλήθεια κόφκω το τσιγάρο ... Είμαι σε κατάσταση αποσύνθεσης!

Είμαι ένα δράμα! Έτσι νεύρα εν κάμνει ούτε ο Κουλίας όταν ακούει Κάρογιαν....
Δεν μιλιούμε λαλώ σας....

Οι δε προτάσεις που τελειώνουν με ερωτηματικό, πυροδωτούν με! Τίποτε...
Ούτε σε εμένα πιανει το θκιακλισμα με το λαστιχό, είμαι μια έκρηξη!

Όπως καταλαβαίνετε έγινα το πλέον αντικοινωνικό άτομο στην προσπάθεια μου να κόψω το τσιγάρο.... Αποφευγούν με ούλλοι.... "Μα και εσύ τέκνον Clyde???" 

Άστε που μουρμουρα ο Clyde στο προηγούμενο post, τζιαι να του λαλούσα να έρτει να φάει, εν θα επάταν για λούβι.  Ήταν να πάθει μαλαζαβράνκα τζείνη τη στιγμή και δεν θα μπορούσε να έρτει!

Το λουβί μέλι! Μολις εψήθηκέ έπεσε το ρεύμα! ΕΠΡΟΛΑΒΑ!!

Φιλάκια,
Bonnie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου