Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Γράμμα στην Bonnie

Η Bonnie αποφάσισε να κόψει το τσιγάρο.  Και έχει νεύρα, πολλά νεύρα.  Για ένα καφέ πήγαμε τζιαι έσπασε με.  Λυπούμε τον άντρα της.   Πάντως είναι η αλήθεια πως  πάει καλά, είναι στην τρίτη μέρα και συνεχίζει ακάθεκτη.  Αποφάσισα να της συμπαρασταθώ αλλά από μακριά.  Είναι ευαίσθητο το νευρικό μου σύστημα αυτές τις μέρες (να είσαι καλά σύντροφε που μας ετσάκρισες τα νεύρα μας).
 
Έτσι για λίγες μέρες αποφάσισα να έχω διαδυκτιακή και μόνο επαφή με την Bonnie.  Απολογίες στο πολυπληθές διαδυκτιακό κοινό μας :-).
 
Που λες Bonnie μου, σήμερα πήγα να πιώ καφέ στην Έγκωμη.  Είπα αφού δεν έχω ρεύμα στο σπίτι τουλάχιστο, να πάω να κάτσω να πιω ένα καφέ να δροσιστώ λιγάκι.  Εννοείται βεβαίως ότι μόλις, μα μόλις μπήκα έπεσε το ρεύμα (λαλείς να έχω συγγένεια με τον αρχιγκαντέμη Θράσου και να μην το ξέρω??????).  Δεν έσωνα να φύγω.  Ούτως ή άλλως που τα σκατά στα κότσιρα (sorry...), ας μείνω είπα.  Ρώτησα αν μπορώ να πάρω κάτι.  Ιce tea και αναψυκτικό.  Θυμήθηκα τον τζιαρό που επίαινα μποουλινγκ (πριν 850 χρόνια) τζιαι έπινα αναψυκτικό με το καλαμάκι.  Δράμα, δράμα.  Πού να σκεφτώ τι να γράψουμε στο νέο μας post?  
 
Σου τηλεφώνησα τζιαι είπες μου πως μαϊρέφκεις λουβί....(great!).  Ούτε που με εκάλεσες, αλλά πού να τολμήσω να σου πω τίποτε.  Ήπια το αναψυκτικό μου τζιαι ήρτα σπίτι.  Είχα ρεύμα και για αυτό σου γράφω αυτό το γράμμα!!
 
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου!! Ώσπου να τα καταφέρεις όμως προτιμώ να ξιτιμάζω τον Χριστόφκια τζιαι όχι εσένα.
 
P.S. Άκυρο για τις μπίρες πόψε. 
 
Clyde

3 σχόλια: