Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Xmas....φτώχια και φιλότιμο

Τούτες οι γιορτές τζυλούν τζιαί εν τζυλούν....

Εκέρδισα στα χαρτία.

Έφαα τζιαι έσπασα με την δικαιολογία ότι είναι γιορτές.

Είδα κάμποσο συγγενολόι...ούλλοι τους εν μια χαρά όπως τους άφησα.... Πιλέ μου ούτε ένα σκάνδαλο να έχει λλίον αξιον... Ας πούμεν να έκαμε κανένας γκόμενο/γκόμενα και να τον έπιασε στα πράσα το έταιρο ήμισυ και να τον/την έσπασε στο ξύλο.... (αλά Αριστοτέλους), τίποτε... όλοι τους μια ξενέρα.....

Ο πρόεδρος μας έκατσε φρόνιμα (για τα δικά μας δεδομένα, μεν με παρεξηγάτε).... Εν ανατίναξε τίποτε... Μόνο την υπομονή μας να τον θωρούμε και να τον ακούμε.... Αντέχουμε ακόμα....

Ήπια κάμποσο ποτό.... Εξεχάστηκα! Έφυγε η επίδραση του ποτού, εξαναθυμήθηκα.....

Είδα Μενεγάκη και θυμήθηκα άλλες εποχές....

Απόρησα γιατί τρώμε μελομακάρουνα και κουραπιέδες μόνο τα Χριστούγεννα....
Εθυμήθηκα ότι τους πιο ωραίους κουραπιέδες κάμνει τους η πεθερά της αδερφής μου.... και οτι η μάμα μου εν κουτσία του μαιρέματος. Μάμι μου μεν το ψάχνεις, έχει τόσα χρόνια, πάντα αποτυχία... Το μελομακάρουνο σου έσπασε μου το δόντι....άστα θα τα πάρω στη δουλεία....(ασε θα αφιερώσω ένα ποστ με συνταγές της μαμις, όπως για παράδειγμα ρύζι πασμάτι με κιμά, all mixed together στην κατσαρόλα από την αρχή...... Όχι, όχι, πίστεψετε με, ακούεται καλύτερο από ότι ήταν....και που να το εθώρες!)

Έστω, θα γυρισεί και ο χρόνος.... Επιφυλάσομαι για ένα ποστ για τα μπεστ εντ γουάρστ του 2011!

Καλή χρονιά!

Σι γου ολ σουν!

Λαβ
Bonnie
x x x

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου