Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Η ΚΡΙΣΗ

Άτιμη κρίση!! Δεν θα σε αφήσουμε να κερδίσεις.

Ο Clyde θα σας δώσει μικρές, πρακτικές καθημερινές συμβουλές για να ανταπεξέλθετε στα δύσκολα.

Σήμερα θα μιλήσουμε για τις βραδυνές εξόδους.

Είναι Σάββατο βράδυ και θέλετε να βγάλετε το έτερον σας ήμυσι έξω.  Δεν βαστάτε μπακίρα... Νέβερ μάιντ.  Σας έχω τη λύση.  Λουθείτε, ντυθείτε, σαστείτε τζιαι πάτε στο Χίλτον.  Σάββατο νύχτα σίγουρα ένα γάμο, θα τον έχει.  Μπείτε μέσα, κάνετε μια θερμή χειραψία με το ζευγάρι, πάρτε το ποτό σας και φόρτσα στα καναπεδάκια. Τι άλλο θέλετε?  Μούχτην φαί και ποτό, θα έχει μουσική, θα δείτε κόσμο, σόρρυ πείτε μου τις διαφορές από το απεριτίβο και τα λοιπά τρέντυ χοτ σποτ.

Δεν σας άρεσε η πιο πάνω λύση?? Είστε πιο κουλτουριάριδες, πιο εναλλακτικοί να το πούμε.  Νο πρόπλεμ.  Και πάλι σας έχω τη λύση. 

Λοιπόν, λουθείτε, ντυθείτε σαστείτε και πάτε σε όπενινγκ έκθεσης τέχνης.  Θα έχει σίγουρα κρασί και κανένα τσίμπιμα, θα δείτε τα έργα, θα δείτε και κόσμο.

Και πάλιν είστε παραπονούμενοι.  Θέλετε ξενύχτι? Θέλετε τιριτάχτα?? Θέλετε μουσικές, θέλετε πίστες να κουνήσετε τα θεσπέσια κορμιά σας???  Είμαι ο άνθρωπός σας.  Λουθείτε, ντυθείτε, σαστείτε και ολοταχώς στον Τρίκκη.  Και θα φάτε, και θα πιείτε, και κόσμο θα δείτε, και θα χορέψετε και θα ξενυχτήσετε.  Αυτή η επιλογή παίζει και όταν θέλετε πχ να γιορτάσετε τα γενέθλιά σας και δεν έχετε λεφτά να βγάλετε έξω την παρέα σας.  Και μην μου αγχώνεστε καθόλου.  Πάνω στο τσακίρ κέφι, πάτε στη νύφη και πέστε της "Α, ρε Κούλλα μου δεν το πιστεύω ότι παντρεύεσαι την ίδια μέρα που έχω τα γενέθλια μου", τζιαι κουρτίστε την να πιρκολίσει κανένα κεράκι πάνω στη γαμήλια τούρτα.  Αυτά και αν θα είναι γενέθλια που δεν θα ξεχάστε ποτέ.

Νομίζω πως για τις βραδυνές σας εξόδους σας κάλυψα.

Πλάκα πλάκα ταπράγματα δεν είναι καλά και το ξέρουμε όλοι.  Πότε όμως πρέπει να ανησυχήσουμε πραγματικά??? Τα σημεία των καιρών, τα γεγονότα τα οποία θα μας δείξουν ότι δεν πάει άλλο και πρέπει να μεταναστεύσουμε ασαπ είναι όταν:
  1. Η secretary σου δεν αγοράσει με τον 13ο μισθό της Louis Vouitton
  2. Αντί να φωτογραφίζονται στα σούσι μπαρ η Μάρα, η Σασα και το κακό συναπάντημα φωτογραφίζονται στα σουβλιτζίδικα
  3.  Στα πάρτυ που είσαστε καλεσμένοι αντί για τα κλασσικά πλάττερ με τυρί και κρασί, έχει πίτσες 1+1 τζιαι ζιβάνα Loel 
Αλλά φίλοι μου το πιο ΣΟΒΑΡΟ από όλα είναι:
NA Δούμε την Τσίγκη να φορεί Zara

Clyde

1 σχόλιο: