Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Εν πολλή η πελλάρα σου!

Εχάθηκα ξέρω το.... Έχει καιρό να γράψω.... Κρατά σας όμως καλή παρέα ο Clyde... είδα έγραψε και ο Black Pete συνεργάτης του blog! Οπώς καταλαβαίνετε είμαστε πολυσυλλογικό blog!!!!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας 2 πράγματα: μια φωτογραφία και κάτι που εδίαβασα στην εφημερίδα.

Ξεκινώ με την φωτογραφία, την παραθέτω πιο κάτω!

Οου γιες! λοβ ιτ! Δεν είμαι επεξεργασμένη φωτογραφία, είναι πραγματική! Εφκαλα την η ίδια! Ηθελα να πάω να ζητήσω και αυτόγραφο αλλα εντράπηκα... Τι να το κάμω εν να μου πεις? Να σου πώ: κατα όπως πάμε θωρώ την να φκάινει και πρόεδρος την επόμενη 5ετία.  Έχει ρε παιδί μου μια "νεα" πρόταση....

Λοιπόν νομίζω ότι η φωτογραφία μου αντικατοπτριζει εντελώς την Κυπριακή πελάρα μας...
Άλλοι αφήνουν την να φκαίνει προς τα έξω με τον πιο κάτω τρόπο και άλλοι πάσειν στην Ελιτα κλαίσειν και μπουρλοτάρουν την χώρας ως νέες Μπουμπουλίνες!!!!

Λοιπόν θέλω να προσέξετε τις λεπτομέρειες:
1. Την φουσκα σμαϊλι!
2. Τα τενεκουδκια της CARLSBERG & ΚΕΟ δειμένα στο πίσω μέρος του ποδηλάτου
3. Την πολύχρωμη ομπρέλα καπέλο!!!!! ΟΜG!

ΘΕΑ!
Έλα στην παρέα μας κορούδα!

P.S. Η απεικονιζόμενη δεν είναι κινέζα, είναι 1000% κυπραία! 


Λοιπόν και το δεύτερο πριν σας αφήσω:

Εδίαβασα καλα????? Μήπως με γελούν τα μάτια μου???? Μήπως με απατά ο λογισμός μου???

Επήε, λαλεί δαμέ, δικαστήριο εις την Αγγλία ένας Κύπριος γιατί εμπάρκαρε σε θέση αναπήρων. Και τί είπε στο δικαστή, φρέντ αναγνώστη????
Είσαστε έτοιμοιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι??? (φανταστείτε με να το λαλώ όπως ο Ρουβάς στο χ-φακτορ).

Λοιπόν είπε στο δικαστή ότι είχε δικαίωμα να παρκαρεί στη θέση των αναπήρων γιατι είναι στη φρουρά του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας!!!!!

Εμείνετε με το στόμα ανοικτό??? Εφυρτήκετέ???
Και όμως ναι!!!! Σοβάρα, απάντησε έτσι! Οϊ μανα μου εν χάνουμε ευκαιρία, ποττέ....
Όπου νά ΄ναι, όπως νά ΄ναι δείχνουμε το νουν μας!

Για την ιστορία είπε του ο δικαστής: 
"Οοουυυ ρέαλι? σόριν ι τίτεν νόου δατ, να πάεις στο καλό δεν! νο πρόπλεμ έβριθινκ φάϊν! μάϊ ρεκάρτς το Χριστόφκίας, τελλ χιμ γουί λοβ φάϊαργορκς εντ χι ις μαστερ ιν δατ!"

(φυσικά να μου πείτε τούτος για να λαλεί imish ότι δουλεύκει για λλόου του Χριστόφκια, τζιαι να το λαλεί τζιαί να σσιέρεται, κάποιαν αναπηρία έσσει την.... αλλά όχι ποτζείνη που σε νομιμοποιεί να παρκάρεις σε αναπηρικές θέσεις, αλλά ποτζείνη που πρέπει υποχρεωτικά να φορείς άσπρο φουστάνι με δειμένα τα σσιέρκα μέρα - νύχτα... )

Και κάτι άσχετο:
"Χριστόφιας ενώπιον επιτροπης Δευτέρα 10:00 το πρωί. Ανατρισσιάσατε? Και εγώ! Θα πάρουν φωτία τα μπλοκς.... αρεσκεί του πολλά να βάλει φωθκιές τούτου μάσιαλα!"

Bonnie
xxx

ΠΣ: Clyde αμ μπακ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου