Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Εναλλακτικές προτάσεις στον Δημήτρη

Άκου να σου πω τωρά που ακόμα είμαι ζαβλακωμένη από τα ηρεμηστικά και θα τα πω ευγενικά (πολαϊτ γιου νοου)
Οϊ, Οϊ εσκάτεψες τα πάλε... Έκαμες τα σύσκατα!  Εβρώμισεν η χώρα...... (Τζιαι με μου πεις famozo, famozo, famozo καθαρίζει λάμπει αστράφτει, ούτε καν fairy γιατί στο Βιλαμπάκο και στη Βιλαρίμπα ακόμη τρίβουνε ....) 
Τερκάζει σου το «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς». 
Κάμε μάνα μου καλύτερα σμιλί, εν σου αρέσκει? Είναι και δημιουργικό και παραδοσιακό. Βαρκέσε λαλεις? Κάμε κέντημα,  παίξε τάβλι.... Αν θέλεις να το παίξεις πιο εξευγενισμένος έχει σκάκι.
Αν και στην περίπτωσή σου θα σε συμβούλευα να κάμεις μαθήματα γεωγραφίας.  Στο κάτω κάτω δέκτου την πρόταση της πεκάτσας (έχω της λινκ δαμέ δεξιά) για κανένα τουρ της Κύπρου.  Πίαστε κανένα 4Χ4 σιορ τζιαι πάτε να δεις τζιαι τον Ακάμα.  Εν πολλά ωραία τζιαμαί.
Πάλε λαλείς πως βαρκέσε? Έχω σου άλλη πρόταση.  Κάμε μαθήματα μαγειρικής να βοηθάς την Έλση.  Κανέι λουβί-φασολάκι-ψητό.  Να ταϊζεις τζιαι τα κοπέλούθκια, να τους φυσίσεις ζάβαλί μου νακουρίν  μες τα μάτια.  Δοκίμασε Jamie Oliver άκουσα πως εν πολλά κάλος. Α! σορρυ, εξίασα πως εν ηξέρεις εγγλέζικα. (σορρυ = συγγνώμη).  Θώρε το πρωί Ελένη τζιαι μαείρευκε ότι κάμνει τζιαι τζείνη.  Ήντα που είπες?  Μετά το Μαρί η Έλση εν σε αφήννει να κοντεύκεις σε ότιδήποτε πιθανόν να εκραγεί?? Αδικάς την??? Εδώ είμαι υποχρεωμένη να συμφωνήσω μαζί της. 
Άτε, ξεχάνουμε και την μαγειρική.... (είσαι δύσκολη περίπτωση ατιμούλη!!)  Μπορείς όμως αν θέλεις να ασχολήθεις με τον αθλητισμό! Ναι, ναι μπορείς! Έβριθινκ ις πόσιπολ! Να πούμε και την αλήθκεία απόδειξες μας το τούτο. Έκαμες πράματα απίστευτα!
Πίαινε που λαλείς τροχαδί, προπονήθου εις το tennis, πιαινε στην παραλίαν, παιξε ρακέτες (αγνόα το προιγουμενο μου post) εν να σε αφήκούμε αμαν εν να μεν μιλάς τζιαι το μόνο που εν κάμνεις είναι να φακας το ρακετί σου.
Θέλεις κάτι πιο εξτρίμ?  Καμέ ορειβασία, τοξοβολία,  ξιφασκία, ιππασία, ιστιοπλοΐα (πείτε τίποτε άλλο σε ια).
Θέλεις κάτι πιο Κυπριακό? Κάμε σκοποβολή, πίενε τζυνιή, ψάρεμα, κατάδυση.
Θέλεις κάτι πιο φάσιοναπλε? Καιτ σερφικ? Ακουσα εν πολλα ώραιο!
Κάτι πιο σέζοναλ? Σκι ας πούμε?
Κάμε ότι σου αρέσκει μόνο μεν μιλας, μεν μας δούλευκεις και το κυριόττερο ΠΑΡΑΙΤΑ μας  να χαρείς.
Φιλάκια,
Bonnie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου